Maladinovo ubytovanie pri Tatralandii
MALADINOVO

Otázky a odpovede

Neviem uhradiť platbu za pobyt online na webe, alebo cez link, ktorý ste mi poslali. Kde môže byť problém? Ubezpečte sa, že váš limit na karte nepresahuje sumu, ktorú máte uhradiť, a ani ste v deň platby nepresiahli váš denný limit. Ubezpečte sa, že postupujete podľa inštrukcie banky a používate overenie notifikáciou, sms správou, alebo tokenom - presne podľa postupu pri online nákupe prevádzkovateľa platobnej brány ako aj vášho internetbankingu, či smartbankingu.
 

Môže byť na Mare súkromná pláž? - z hľadiska vlastníctva áno, Maladinovo so svojimi partnermi vlastní pozemok až po obvyklú hladinu Liptovskej Mary.

Pláž vyzerá inak, prečo to vôbec nazývate plážou? - Liptovská Mara nie je žiaľ určená na rekreáciu. Jej štatút je ešte z roku 1977, kedy bola prioritne určená ako protipovodňová ochrana s vodnou elektrárňou. Z toho vyplývajú obmedzenia a pravidlá, ktoré znemožňujú údržbu. Dochádza ku veľkým výkyvom hladiny, čo má vplyv na znečistenie pláže a veľakrát naplaveniny znemožnia aj samotný prístup k vode. Aj napriek tomu je Maladinovo v rámci priehrady jedno z mála miest, kde sa legálne dostanete ku vode.Aj z týchto dôvodov sme u nás postavili jedinečné plávajúce mólo, ktoré poskytuje vždy pohodlný a bezpečný vstup do vody. 

Aký je prístup ku pláži? Prečo je tá cestička taká strmá? Cestička vedúca ku pláži je prírodný, jemne upravený chodník s prevýšením asi 10 m. Pri úprave sme viazaní pravidlami pre ochranný les - správa povodia Váhu. K vašej dispozícii sú lehátka, ktoré vám zvýšia pohodlie na kamenistom podklade a mólo s umelým trávnikom. 

Píšete, že dbáte na ekológiu, v čom sa to prejavuje?  Základom je samotná stavba. Budovy sú z tehly, použité sú okná s trojsklom. Kúrenie je prostredníctvom stropných infrapanelov s vysokou účinnosťou. Energeticky je preto stavba veľmi efektívna. Klimatizácia nie je vo všetkých apartmánoch, ostatné priestory sú odvetrané buď prirodzene alebo rekuperáciou. Na ohrev vody používame efektívne prietokové ohrievače. Časť elektriky vyrábajú naše solárne panely a teplú vodu pre reštauráciu a pivné kúpele zabezpečuje výkonné tepelné čerpadlo. 

Prečo nie všetky izby sú klimatizované? V čase, kedy sme Maladinovo začali stavať, nebola klimatizácia na Liptove štandardom. Noci boli dostatočne chladné a tak klimatizácia nebola potrebná. Za tých pár rokov sa však klíma zmenila a cítime to aj my, preto postupne klimatizáciu dorábame. Ak klimatizáciu vyžadujete, určite pred rezerváciou kontaktujte našu recepciu. 

Uteráky nemeníte každý deň, prečo? - Každé pranie zaťažuje životné prostredie. Meníme ich na požiadanie po 3 nociach vášho pobytu. 

Môžem si u vás rezervovať fajčiarsku izbu? - Všetky naše izby sú nefajčiarske. Pre fajčiarov máme vyhradené miesto na fajčenie pred každou budovou. Fajčenie v izbách a na balkónoch nie je povolené. 

Môžem váš rezort navštíviť s domácim miláčikom? – Vieme, aké je ťažké si naplánovať prázdniny, keď máte doma zvieratko. V našich apartmánoch je možné ubytovať sa spolu s psíkom. Pri ubytovaní so psíkom je potrebné dodržiavať určité pravidlá, ktoré vám pred pobytom zašleme. Keďže počet apartmánov máme obmedzený, zvieratká ubytovávame len po dohode s našou recepciou v predstihu. 

Je možné mať v reštaurácii aj špeciálnu stravu, napr. pre celiatikov, vegánov či alergikov na laktózu? Áno, v našej reštaurácii Bernard Pub sme schopní a ochotní sa vám prispôsobiť ohľadom vašich dietetárnych preferencií. Oceníme však, ak nám vaše požiadavky nahlásite vopred. Ak si v našom a la carte nevyberiete, požiadajte náš personál - naši kuchári vám v rámci možností upravia jedlá z jedálneho lístka.  

Funguje recepcia nepretržite? Komu mám volať ak mám problém? Naša recepcia nie je k dispozícii 24 hod, funguje iba v dennom režime. Ak ste u nás ubytovaný a máte vážny problém, volajte na naše emergency číslo. 

Aké služby okrem ubytovania poskytujete? Poskytujeme stravovacie služby v našom Bernard pube, kde si môžete dať nielen raňajky, ale aj obed a večere spolu s uznávaným pivom Bernard. Naše wellness centrum vám poskytne všetko, čo potrebujete na relax a regeneráciu v našej vonkajšej a vnútornej vírivke, infra a fínskej saune, pivných kúpeľoch alebo počas relaxačnej masáže či procedúry.

Má rezort výťah? Nie, náš rezort nemá výťah. V prípade, že si prajete byť na prízemí, prosím upozornite nás o tom už pri vašej rezervácii.

Ako je riešené kúrenie? Naše apartmány majú infrapanely, ktoré majú veľkú výkonnosť a sú ekologicky šetrnejšie. Niektoré apartmány sa dokurujú aj klimatizáciou. Ovládanie kúrenia je centrálne na recepcii alebo pomocou mobilnej aplikácie. Kúrenie vždy nastavujeme na 22°C. 

Je k dispozícii zabezpečený priestor na bicykle? Áno, niektoré apartmánové domy majú vlastnú úschovňu na bicykle a iné športové náčinie či kočíky. Môžete sa informovať na recepcii. Miestnosti sú označené nápisom „Lyžiareň“.

Máte lyžiareň? Áno, s vyhrievanými držiakmi na lyžiarky a generátorom ozónu proti baktériám.

Kde si odložíme kočík? Kočík môžete odložiť na prízemí v každom apartmánovom dome, prípadne môžete využiť lyžiareň/bicykláreň, ktorá sa nachádza na prízemí apartmánových domov. V prípade takejto požiadavky nás informujte už pri rezervácii. 

Čo môžem v rámci rezortu využívať zadarmo? Všetci naši hostia majú k dispozícii Wifi, detský kútik, detské ihrisko, lyžiareň, ohnisko a parkovanie.

Je rezort vhodný aj pre imobilných hostí? Vstup do reštaurácie je uspôsobený aj pre hostí na vozíku. Vstup do všetkých ostatných budov je tiež bezbariérový. Apartmány nie sú vybavené špeciálne pre bezbariérových hostí, šírka dverí je 80 cm.  

Je v reštaurácii detský kútik? Priamo v reštaurácii máme veľký detský kútik a taktiež máme veľmi dobre vybavený detský kútik v budove č.4. V reštaurácii máme k dispozícii detské sedačky. Detské ihrisko sa nachádza hneď vedľa reštaurácie. 

Akým spôsobom dezinfikujete wellness? Vodu vo vírivkách dezinfikujeme klasicky chlórom, ktorý je najúčinnejší proti baktériám a vírusom. V privátnej vírivke v apartmánoch Superior môže byť chlór výraznejší z toho dôvodu, že vírivka je pred príchodom hostí zakrytá, aby zostala nahriata.  

Kedy sa môžem prísť ubytovať a dokedy musím apartmán opustiť? Čas check-in máme nastavený na 15 hod. Na konci pobytu je potrebné apartmán opustiť do 10 hod.  

Máte nabíjačku na auto? Áno, v rezorte máme jednu nabíjačku na auto s výkonom 22 kW. Nie je to rýchlonabíjačka, no počas svojho pobytu si auto pohodlne nabijete. 

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte žiadnu zo skvelých ponúk